Mijn badeend - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu Mijn badeend - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

Mijn badeend

Blijf op de hoogte en volg Kiki

08 September 2013 | Nederland, Nederland

Ik moet het deze vakantie zonder badeend doen... (Maakt niet uit, ik ben een grote jongen!) Vanavond miste ik hem toch wel een beetje:

http://www.youtube.com/watch?v=Ddld707LniQ

Om het leed wat te verzachten hebben we dit liedje geluisterd. Ik vind 'm leuk!:

http://www.youtube.com/watch?v=Mh85R-S-dh8

Oh, en nog even wat foto's van mijn knappe koppie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 10634

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: