Alles goed hier! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu Alles goed hier! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

Alles goed hier!

Blijf op de hoogte en volg Kiki

18 September 2013 | Nederland, Nederland

Zzzz... ja het is eventjes geleden sinds mijn laatste berichtje. Sorry daarvoor! Ik vermaak me hier wel, ik zit lekker voor me uit te staren op mijn rekje in de vensterbank. En Chip op zijn rekje aan de andere kant. (Hij is iets actiever, maar die kleine is nog piepjong.) Maar ik heb wel veel praatjes (en geluidjes) hoor! Ook bij Karin op de bank tv kijken is erg gezellig. En ik trakteer iedereen natuurlijk elke ochtend op een prachtig fluitconcert!

Maar dat is niet alles! Ik heb ook autoritjes gemaakt (zie foto's - had even een onenigheidje met Chip).

En nog een video: http://www.youtube.com/watch?v=P07hVRS8o8E

En er is nog wat verjaardagsvisite geweest voor Karin... Kijk mij eens zitten op de uil die ze gekregen heeft! Die zat eigenlijk best lekker... Zo lekker dat ik er ook even een tukkie op gedaan heb.

Itchy vind mij nog steeds iets te gezellig. Ze loopt de vaak achter me aan! Ik begrijp dat ik woest aantrekkelijk ben, maar er zijn grenzen. Nee is nee!

Ik heb dus een heerlijke, rustgevende vakantie zoals ik die gepland had. Fijn om te horen dat er goed voor je gezorgd word bij je oppasadresje Ingrid. Als je mij toch niet had!

  • 19 September 2013 - 17:41

    Mib Jurg:

    oh oh Kiek, wat laat je me altijd weer schateren om je leuke verhalen! En vooral om je grappige manier van vertellen!! Heb je daar soms wat hulp van Karin bij gekregen?
    Maar eerlijk gezegd schaam ik me óók wel een beetje, als ik zie hoe kattig je tegen je vriendinnetje doet! Da's toch nergens voor nodig? Je bent heus wel stoer, hoor! Ook zónder je kattige buien! heeft die wijze uil je dat ook niet verteld?
    In ieder geval ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt en ik ben óók blij dat je zo'n fijn adresje voor MIJ geregeld had ! :)
    Dikke kus van ons allemaal voor jullie allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 10651

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: