We gaan logeren te logeren, ofzo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu We gaan logeren te logeren, ofzo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

We gaan logeren te logeren, ofzo

Blijf op de hoogte en volg Kiki

09 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Ik mag mijn knapzakkie wel weer inpakken! Ik logeer nu bij Karin, maar Karin gaat volgend weekend een weekendje weg naar Drenthe met de paardrijgroep. Dus terwijl ik bij Karin logeer, ga ik weer logeren - bij Karin haar moeder! Ook gezellig, daar zal ik vast en zeker ook heeel goed verwend worden! Ik vermaak me nog steeds prima. Ik zit vaak in de vensterbank lekker uit het raam te kijken en als ik dat nodig vind, geef ik even wat commentaar of ik fluit een mooi liedje! En ritjes in de auto zijn zo nu en dan ook nog steeds leuk. En als Karin gaat stofzuigen en dweilen, moet ik wel even bij haar op de schouder zitten en haar vertellen of het wel goed gaat!

Die Chip is de gekste nog niet. Hij is niet mijn beste vriend - vrienden zijn met andere vogels is gewoon niet zo mijn ding - maar het is best gezellig als we samen wat dingen doen! We hebben deze week zelfs even "geholpen" bij de was (eigenlijk was het meer commentaar leveren). Itchy daar heb ik het verder maar niet over!

Nou, de groetjes!

  • 09 Oktober 2013 - 22:09

    Ingrid:

    Oh oh, kiek, wat bof joj toch maar met al die leuke logeer adressen! Ik kan niet lang reageren want mijn beltegoed is bijna op maar ik wens je een fijn weekend en Karin heeeeel veel plezier! Zal je je netjes ( nog netter) gedragen bij Jose? En doe haar de groetjes van Kit en mij! Dikke kus voor allemaal!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 10645

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: