Een update van de leukste en knapste valkparkiet - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu Een update van de leukste en knapste valkparkiet - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

Een update van de leukste en knapste valkparkiet

Door: Kikitje

Blijf op de hoogte en volg Kiki

03 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Hoi daar ben ik weer!

Alles gaat hier zijn gangetje. Ik ben een beetje lui met mijn dagboekje... Oké, oké, niet alleen met mijn dagboekje... Apart van de ritjes in de auto en (heel sportief!) op de fiets, geniet ik lekker voor het raam op mijn rekje, of op mijn kooi. Of ik maak even een korte wandeling door de woonkamer, om vervolgens weer op mijn rekje te gaan pitten!
Buiten zitten hebben we afgelopen weekend nog gedaan, maar ik ben bang dat we dat niet meer kunnen doen. Het is alweer fris aan het worden hier. Toch ben ik ook de minste niet en haal ik soms ook wat streken uit. (Naar een idee van Chip, heb ik ook even het toetsenbord van de laptop bewerkt.)
Verder ben ik ouderwets kattig tegen Itchy. Ik maak graag regelmatig duidelijk dat ik niet van haar aanwezigheid gediend ben.

Het was een beetje vernederend dat ik voor op de fiets in een mandje moest. Ik ben toch echt gewend los op de fiets te zitten. Al is dat weer een tijdje geleden. Maar zo kan ik toch niet goed de weg wijzen? Ik zie bijna niets! Wel heb ik goed opgelet of Karin niet te snel of te langzaam reed. Ik heb me er wel even goed mee bemoeid!
Als je het niet erg vind, ga ik weer even wat aaitjes over mijn bol opeisen en dan naar mijn nest. Ik begin alweer wat last te krijgen van mijn avondhumeur!

Ik en mijn trouwe kameraad: de keukenrol! http://www.youtube.com/watch?v=xf6_8QrCyo8

Oke, dit was erg vernederend: http://www.youtube.com/watch?v=CRshHY67R00


  • 04 Oktober 2013 - 06:20

    Ingrid:

    Ha, kiek! En dat noemt zich de leukste en knapste? Ik krijg de indrum dat je je af en toe behoorlijk misdraagt? Kapsones, daar klinkt het naar! 'T is maar goed dat Karin zo dol op je is, want menig baasje had jou een hele dag in je kooi laten zitten! ;) Lieve kiek en Karin, ik bekijk de foto's en filmpjes zodra ik in een inetcafe zit. Nu vanaf mijn foontje. Dikke kus voor jullie allemaal! Extra kussie voor Itchy!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 10633

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: