De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen!

Door: Yours truly

Blijf op de hoogte en volg Kiki

03 September 2013 | Nederland, Nederland

De eerste dag begon al goed. Toen Ingrid mij bij Karin bracht, dacht ik bij aankomst even lekker op Ingrid haar tas te gaan zitten. Natuurlijk loopt die Itchy me overal achterna... zucht! Die wou erbij gaan zitten. Maar dat liet ik niet toe! Dus, daar was ons eerste meningsverschil al. Ik zet even een video daarvan op mijn blogje. Kun je zien hoe stoer ik was!!! ... Wie uiteindelijk gewonnen heeft? ... Uhmmm... Daar laat ik me liever niet over uit!

Ruzie met Itchy!: http://www.youtube.com/watch?v=81L-GZMqBJk

Vanochtend heb ik iedereen wakker gefloten. Gezellig toch! Vanavond moet ik de vensterbank delen met Chip... Kan die kleine niet ergens anders spelen? Ik dacht van Coco af te zijn, zit ik nog steeds met zo'n dwerg opgescheept. Pfff!!! Maar ik was aardig op dreef vanavond. Ik heb de telefoon nagedaan (of het brandweeralarm, wat is het nou?) en ik heb al weer flinke last van hooikoorts!
Ik begin me al weer een beetje chagrijnig te voelen, ik denk dat het weer bijna bedtijd is!

Telefoon!!!: http://www.youtube.com/watch?v=_AK0QIThmEM

HATSJOE!: http://www.youtube.com/watch?v=SgDN39gZJak

  • 05 September 2013 - 21:10

    Kitty En Ingrid:

    tjonge jonge, Kiek, wat heb jij je uitgesloofd op je eerste vakantiedag! Popi Jopie, hoor! Enterwijl je het zo druk had met uitsloven had je ook nog tijd om je blog bij te houden? ! Knap werk! En wat boffen wij dat we je meteen al weer zo lekker bezig konden zien!
    Hier in Afrika is het ook geweldig! Ik kan me haast niet voorstellen dat ik her nog geen 24 uur ben want we hebben al een leuk dagje rondkijken erop zitten en ik voel me hier helemaal thuis! Maar dat schrijf ik binnenkort allemaal op mijn eigen blog. Hou dat maar in de gaten! dikke kus voor jullie allemaal, van de 3 Afrikaners!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10649

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: