Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!

Blijf op de hoogte en volg Kiki

29 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

2 september ga ik voor 7 weken naar Karin, Itchy en Chip! Lekker op vakantie.

Tja... wat moet ik dan met Ingrid, dacht ik toen... Ik moet een oppasadresje voor haar vinden!
Dus heb heb ik haar maar bij Kitty in Afrika gedropt! Is dat ook weer opgelost.

Hier lees je wat ik allemaal meemaak ik mijn vakantie!

  • 29 Augustus 2013 - 15:23

    Mib Jurg:

    Hahaha, gekke Kiek ! Wat zie je er prachtig uit met je knapzakje :) En wat fijn dat je voor mij óók een vakantie adresje hebt gevonden ! Daar ben ik blij mee!
    Kun je mij die mooie foto van jou even doorsturen, want die wil ik natuurlijk ook aan Kitty laten zien !
    Ik wens jou én karin en Itchy en Chips en de konijntjes een héle fijne tijd ! Zal je wél zorgen voor een ouderwets opgeruimd humeurtje? want ... daar ontbreekt het af en toe even aan?
    Ach, weet je ... ik kan je nog even een paar dagen wat instructies bijbrengen! Kussie en (alvast) véél plezier bij je pleegmoeder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10632

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: