Rustig weekend - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu Rustig weekend - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kiki Kikitje! - WaarBenJij.nu

Rustig weekend

Blijf op de hoogte en volg Kiki

08 September 2013 | Nederland, Nederland

Karin zegt, dat het haar opvalt dat ik minder actief ben dan vroeger. Ik word ook een dagje ouder! Maar nou ook weer niet zo oud... Soms is gewoon lekker op je rekje voor het raam zitten gewoon genoeg! Chip daarentegen... Die haalt van alles uit! Gisteren kwam hij vanuit het niets bij Karin op haar toetsenbord, trok snel een toets er vanaf en huppelde weg met dan ding in zijn snavel! Op de foto kijkt hij nogal trots. Pff, kinderen. Die fase heb ik wel gehad!
Karin zegt dat ik ook erg kan zeuren. "Ieeehhh!!", als ik geen aandacht krijg dan moet ik gewoon even zeuren!!!

Gisteren heb ik een ritje in de auto gemaakt met Karin en haar moeder. Lekker met de radio meezingen! Ze gingen boodschappen doen (ik mocht niet mee???) en daarna gingen we daar eten!

http://www.youtube.com/watch?v=jC-vHDszP0I

Vanmorgen heb ik gebadderd met Chip. Niet onze favoriete bezigheid. Maar ik moet zeggen, we zijn er van opgeknapt. Nu zit ik voor het raam mijn veren te fatsoeneren. Chip zit er ook, op zijn speelrekje.

  • 08 September 2013 - 20:18

    Mib Jurg:

    Ha die Kiek (én Karin én kippies én nijntjes), wat heb je het toch weer druk en gezellig daar! Ik kan me voorstellen dat Karin je wat rustiger vindt dan 'vroeger' maar ze weet niet half hoe uitsloverig je nu nog aan het doen bent vergeleken met thuis ! Zoveel autoritjes maken we eigenlijk niet meer, he? En wat zie je er lekker fris uit na je douche beurt! Ach, die Chip slooft zich nou eenmaal uit? Kennelijk heeft hij die streken van Coco geleerd? Leer hem maar even een lesje "gedraag je netjes"! :)
    Ik mis je wel, Kiek, en daarom heb ik vandaag maar 3 ijzeren kippies gekocht op de vlooienmarkt :) Wel wat rustiger !
    Doe iedereen de groetjes van ons en zeg even 'dank je wel' tegen Karin voor het gebruiken van haar laptop om je verhaaltje te schrijven ! Kussie voor allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Kiki kikitje!

Actief sinds 09 Feb. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10629

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 19 September 2015

Mijn vaste 5 sterren hotel

02 September 2013 - 21 Oktober 2013

Naar Chip en Itchy!

16 Februari 2010 - 08 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: